کد مطلب: 140277
شمخاني در گفت‌وگو با دانا:
امتياز مديران و روسا فقط حقوق نيست/ موارد ديگري نيز هست که بايد به سمت تعادل برده شود/ پيگير قلدري، بي منطقي، دبه درآوري و بدعهدي هاي آمريکا هستيم
تاریخ انتشار : 1395/04/29 09:53:56
نمایش : 1029
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: حقوق هاي نجومي موضوعي نيست که به تازگي شروع شده باشد، در ضمن امتياز مديران و روسا فقط حقوق نيست موارد ديگري نيز هست که بايد به سمت تعادل برده شود.











 


به گزارش هفت چشمه، علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي در خصوص دريافت‌هاي نجومي تعدادي از مديران دولتي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا، اظهار داشت: اين را بايد يک اتفاق ميمون دانست، که چگونه مي توان زندگي مسئولين را به سمت طبقه فقير هدايت کرد لذا نبايد اين موضوع را تبديل به موضوعي جناحي و سياسي کرد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي در ادامه افزود: حقوق هاي نجومي موضوعي نيست که به تازگي شروع شده باشد؛ البته درست است که اين موضوع در دولت يازدهم آشکار شده است، در ضمن امتياز مديران و روسا فقط حقوق نيست و موارد ديگري نيز هست که بايد به سمت تعادل برده شود؛ اين مسئله با پيشتازي نيرو‌هاي انقلابي امکان‌پذير است و نيازي به هياهوي تبليغاتي نيست لذا بايد شعارمان را تقرب به زندگي طبقه مياني و  فقير قرار دهيم.

وي با بيان اينکه "مستضعفين" کلمه واژه خلق شده توسط امام(ره) براي توصيف مردم است، گفت: ما هرچه داريم از مردم کوچه، بازار و انقلابي داريم؛ لذا ما بايد به اين سمت حرکت کنيم که به مردم عادي نزديک تر شويم.

شمخاني تاکيد کرد که در موضوع فيش هاي نجومي بايد طوري عمل کرد که از اين موضوع نهضت تقرب به زندگي مستضعفين در بين مسئولين فراهم کنيم.

شمخاني اقدامات انجام شده درخصوص بد عهدي‌هاي آمريکا در برجام و پس ندادن پولهاي بلوکه شده ايران گفت: ما پيگير اين موضوعات هستيم؛ قلدري، بي منطقي دبه در آوري و بدعهدي هاي آمريکا موضوعي نيست که مورد توجه جمهوري اسلامي ايران نباشد و همواره پرچم هوشياري را مقام معظم رهبري براي مقابله با اين موضوعات در طول مذاکرات هسته اي برافراشته نگه داشتند.

وي افزود: اقدامات حقوقي و شکاياتي عليه همه جنايات آمريکا از کودتاي 28مرداد گرفته تا جنگ تحميلي را بايد مستند کرد و به مجامع بين الملل ارائه داد.

انتهاي پيام/گ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg